Sebastiaan Tops
- 8 maanden geleden

Fijne en professionele behandeling gekregen. Ze is erg kundig en fijn in het gesprek. Kom er zeker terug. 👍🏻

Evelyne Montens
- 8 maanden geleden

Prettige, goede pedicure-behandeling gehad met tips en adviezen over mijn voetverzorging.

Yvonne Meeusen
- 8 maanden geleden

Zeer goede ervaring

inge voogd
- 8 maanden geleden

Ik heb niets te klagen.Kirsten is goed en snel. Perfect zou ik zeggen. Heel blij mee.

Anne swart
- 8 maanden geleden

Vriendelijke en deskundige behandeling. Geeft ook advies als je er om vraagt. Kortom top.

Dea Van Heugten
- 9 maanden geleden

Goede behandeling en uitleg. Leuke meid die Kirsten.

Claudia Van mierlo
- 9 maanden geleden

Zeer tevreden

Thea Meeuwesen - van mierlo
- 9 maanden geleden

Geweldig goed en gezellige afspraak gehad 🥰

Ofhuizen
- 9 maanden geleden

Vriendelijk, behulpzaam maar bovenal goed geholpen