Fijne en professionele behandeling gekregen. Ze is erg kundig en fijn in het gesprek. Kom er zeker terug. 👍🏻
Prettige, goede pedicure-behandeling gehad met tips en adviezen over mijn voetverzorging.
Zeer goede ervaring
Ik heb niets te klagen.Kirsten is goed en snel. Perfect zou ik zeggen. Heel blij mee.
Vriendelijke en deskundige behandeling. Geeft ook advies als je er om vraagt. Kortom top.
Goede behandeling en uitleg. Leuke meid die Kirsten.
Zeer tevreden
Geweldig goed en gezellige afspraak gehad 🥰
Vriendelijk, behulpzaam maar bovenal goed geholpen