Hans van holland
- 8 maanden geleden

Will boon
- 8 maanden geleden

Tevreden!

Bea van de sande
- 8 maanden geleden

Zeer vriendelijke jonge vrouw die echt een geweldige praktijk heeft voor alles wat goed is voor mij en iedereen. Voor elk wat je wil.

Sjef coelenveld
- 8 maanden geleden

Chris keurentjes
- 8 maanden geleden

Fijne behandeling en sociaal

Carolijn Van Dijk
- 8 maanden geleden

Kirsten was hartstikke goed en vriendelijk.

Anoniem
- 8 maanden geleden

Kirsten is een goede vakvrouw en plezierig om mee te maken.

Frank ter borg
- 8 maanden geleden

Prima verzorging

Lauw Van Wanrooij
- 8 maanden geleden

Ik ben heel blij met mijn pedicure!! Keurige net meisje en vakkundig en komt nog aan huis ook!!! Kirsten GEWELDIG!!👏

Anoniem
- 8 maanden geleden

Prima werk gedaan tevreden