Tevreden!
Zeer vriendelijke jonge vrouw die echt een geweldige praktijk heeft voor alles wat goed is voor mij en iedereen. Voor elk wat je wil.
Fijne behandeling en sociaal
Kirsten was hartstikke goed en vriendelijk.
Kirsten is een goede vakvrouw en plezierig om mee te maken.
Prima verzorging
Ik ben heel blij met mijn pedicure!! Keurige net meisje en vakkundig en komt nog aan huis ook!!! Kirsten GEWELDIG!!👏
Prima werk gedaan tevreden