Charlotte Verbrugge
- 4 maanden geleden

Leuke meid, goede behandeling!

Wies van der dussen
- 6 maanden geleden

netjes behandeld !

Broeren
- 7 maanden geleden

Iet Adorf-Duijm
- 7 maanden geleden

Top behandeling! Zeer tevreden.

David maartens
- 7 maanden geleden

Zeer kundig en gezellig

Anoniem
- 7 maanden geleden

goed met afspraak. geen prijs afgesproken. wel verschil met collega. 2,50 meer voor mij. ben tot mijn tevredenheid behandeld. goed en vriendelijk.

Jaco de Graaf
- 7 maanden geleden

Fijne voetverzorging gehad

Hans Schnater
- 7 maanden geleden

Kirsten is een professionele footcare specialist met een heel fijne, open en lieve vriendelijke persoonlijkheid. Ze helpt mij als diabeet prima met de goede verzorging van mijn problematische nagels die de neiging hebben in te groeien. Bedankt Kirsten.

Mandy Van wanrooij
- 7 maanden geleden

Ine van roon
- 7 maanden geleden

Wij zijn zeer tevreden over onze pedicure-behandeling Wim & Ine van Roon