Leuke meid, goede behandeling!
netjes behandeld !
Top behandeling! Zeer tevreden.
Zeer kundig en gezellig
goed met afspraak. geen prijs afgesproken. wel verschil met collega. 2,50 meer voor mij. ben tot mijn tevredenheid behandeld. goed en vriendelijk.
Fijne voetverzorging gehad
Kirsten is een professionele footcare specialist met een heel fijne, open en lieve vriendelijke persoonlijkheid. Ze helpt mij als diabeet prima met de goede verzorging van mijn problematische nagels die de neiging hebben in te groeien. Bedankt Kirsten.
Wij zijn zeer tevreden over onze pedicure-behandeling Wim & Ine van Roon