Lion proos
- 3 dagen geleden

Voor de eerste keer geweest voor een pedicure. Geeft goed advies tbt kalknagels. Heeft veel certificaten/diploma's. Ik ga hier zeker vaker heen.

Hannie Koppers
- 1 maand geleden

Hallo Kirsten, Je hebt mij op een hele fijne rustige manier behandeld. Hans heeft de voetreflex massage als heel prettig ervaren. Je zag het ook, hij viel er bijna bij inslaapšŸ¤— Mag van hem een vlg keer iets krachtigeršŸ˜„

Walters
- 1 maand geleden

Leuke ontvangst . En super vriendelijk

Anoniem
- 1 maand geleden

Good, professional waxing experience

Henk corvers
- 1 maand geleden

5 sterren voor Kirsten. Had gisteren mijn eerste pedicure en ben erg tevreden.

Marieke School
- 2 maanden geleden

Goede behandeling en adviezen

Suzanne van liel
- 2 maanden geleden

Isabelle vilters
- 3 maanden geleden

Kirsten is vriendelijk en gaat efficient en netjes te werk. Het was mijn eerste keer, maar ben erg tevreden.

Mien Rattan
- 3 maanden geleden

Kirsten heeft heel netjes mij nagels gedaan. Zij kent haar vak. Gr mien

Anoniem
- 3 maanden geleden

Geweldige hulp