Voor de eerste keer geweest voor een pedicure. Geeft goed advies tbt kalknagels. Heeft veel certificaten/diploma's. Ik ga hier zeker vaker heen.
Hallo Kirsten, Je hebt mij op een hele fijne rustige manier behandeld. Hans heeft de voetreflex massage als heel prettig ervaren. Je zag het ook, hij viel er bijna bij inslaapš¤ Mag van hem een vlg keer iets krachtigerš
Leuke ontvangst . En super vriendelijk
Good, professional waxing experience
5 sterren voor Kirsten. Had gisteren mijn eerste pedicure en ben erg tevreden.
Goede behandeling en adviezen
Kirsten is vriendelijk en gaat efficient en netjes te werk. Het was mijn eerste keer, maar ben erg tevreden.
Kirsten heeft heel netjes mij nagels gedaan. Zij kent haar vak. Gr mien
Geweldige hulp